Hledáme juniorního člověka na poloviční úvazek, který se nám postará o technickou stránku webu, zná základy SEO a UX/UI, má v malíčku datovou analytiku, zvládne nastavit emailingový nástroj a má povědomí o e-commerce. Měl/a bys mít pozitivní vztah k vlakům a cestování a zvládat lehce punkovou atmosféru u nás ve firmě.
Nejsme korporát, své znalosti a dovednosti u nás využiješ na zajímavém projektu, kde budeš mít velké pravomoci a možnost se realizovat podle představ. Zároveň nejsme žádný začínající start-up, budeš mít u nás dlouhodobě dost práce a nudit se rozhodně nebudeš. Sídlíme v Brně a chceme se s tebou pravidelně osobně potkávat v kanclu. Home office v případě potřeby není problém, ale práce úplně na dálku bohužel nebude fungovat.
Co budeš dělat
Správa webu po technické stránce
- Postaráš se, že jsou všechny stránky funkční, v případě potřeby nastavíš přesměrování a umíš správně nastavit cookies.
- UX/UI – víš, jak má web správně vypadat a fungovat na počítači i na mobilu.
- Znáš aspoň základy SEO a umíš pracovat se Search Console.
Datová analytika
- Umíš pracovat s GTM a GA, nastavíš měření všeho, co je třeba.
- Budeš průběžně vyhodnocovat data z webu, případně z dalších nástrojů (hlavně Mailchimp a Meta Business Suite).
- Zvládneš sestavit kvantitativní i kvalitativní uživatelský výzkum a vyhodnotit jeho výsledky.
Výpomoc s nastavením a propojením dalších marketingových nástrojů
- Zvládneš správně nastavit Mailchimp, vložit na web Facebook pixel a víš, jak pracovat s API.
Vyhodnocování a optimalizace výkonnostních kampaní
- Budeš úzce spolupracovat se správcem sociálních sítí a vyhodnocovat, jak se daří reklamním kampaním.
Jak si tě představujeme
- Jsi systematický/á a pečlivý/á, ale nevadí ti fungovat v trochu punkové firmě a svou prací přispěješ k tomu, že bude punková jen tak akorát. Dokážeš kopat za tým a spolupracovat s ostatními.
- Baví tě moderní technologie a automatizace (co se může udělat samo, nemusíme dělat my).
- Tvé srdce plesá nadšením při pohledu na obří excelovou tabulku.
- Máš povědomí o fungování e-commerce a využití základních nástrojů (jízdenky prodáváme přes SimpleShop, máme platební brány Pays a Stripe).
- Když uvidíš chybu nebo potenciální průšvih, budeš ho aktivně řešit. Jsi takový lepič děr v podvozku, aby nám neteklo do vlaku.
- Budeš nás challengovat v digitálním rozvoji.
Co ti nabídneme
- Neformální až punkové prostředí, milý, mladý a nápomocný kolektiv.
- Kanceláře v centru Brna nad Expediční klubovnou.
- Flexibilní pracovní doba.
- Platové ohodnocení: 20–25 000 Kč měsíčně podle tvých zkušeností.
- Spolupráce na IČO v rozsahu zhruba polovičního úvazku (s potenciálem budoucího růstu).
- Pravidelné teambuildingy a zdarma účast na našich akcích.
- Přes den kvalitní filtrovaná káva, večer neméně kvalitní víno.
Chceš u nás pracovat?
Napiš nám něco o sobě a svých zkušenostech na info@vlakfest.cz a ideálně přidej odkaz na svůj LinkedIn nebo portfolio. Odpovíme všem zájemcům a s vybranými se budeme chtít potkat na kafi u nás v kanceláři.
Další volná místa
Kromě digitálního specialisty/tky hledáme i Kreativního markeťáka/markeťačku na tvorbu obsahu a Marketingového manažera/manažerku na plný úvazek.